Wednesday, May 4, 2011

HATIKU DIGILIS JENTOLAK......

Hari ini 4 April 2011 aku ditukarkan semula ke bahagian pentabiran.. apa ke jadah???  Hah???... asalnya dulu aku memang duk pentadbiran.. pastu ditukarkan  ke bahagian teknikal atas permintaan  kerana kekurangan staff... tp hari ini disebabkan org GILA yang suka bergaduh dan bercakaran dengan bos.. aku yang jadi mangsa... aku yg jd mangsa???? Memang...  kerana ketiadaan tempat untuk menempatkan orang GILA ni.. tempat akulah dijadikan sasaran... bermakna aku kena keluar.. dia yg akan masuk... kerana melayan kerenah org2 GILA macam nilah kita yg kekurangan mulut ni jadi mangsa.... aku memang kekurangan mulut dalam bab bertikam lidah ni... tp SORRY... tangan aku bkn main pantas lagi mengetik sepantas denyutan jantungku yg tengah marah ni...  hari ini akak tak boleh guna perkataan 'akak' buat sementara waktu... aku memang PANASSSSSSS....!!!!!!!!!


2 comments:

Mimie.Candy Cane said...

lorrrr.....sabor2..nk wat gane..lame doh kak yah kat teknikal ork?

Beautiful Life said...

mula2 tahu memang BIKIN WA PANASSSS....tp ari ni cool doh.. he he he